Zamówienia

Zamówienia można składać telefonicznie, faxem, e-mailem, poprzez programy gadu-gadu oraz Skype - preferujemy zamówienia pisemne.

Zamówienie powinno obejmować:

  • nazwę i kod wyrobu (zgodnie z cennikiem), ilość towaru oraz (ważne) nazwisko handlowca realizującego transakcję
  • dane Klienta (adres, NIP/Regon, tel/fax do osoby odpowiedzialnej za odbiór towarów), formę płatności.

 


Płatności

Płatności gotówkowe lub przelewowe powinny poprzedzać odbiór towaru. Przelewy prosimy przesyłać na konto:

BGK Bank Gospodarstwa Krajowego
PLN 93 1130 1017 0020 1503 8920 0001

EUR 66 1130 1017 0020 1503 8920 0002
USD 39 1130 1017 0020 1503 8920 0003

Kod SWIFT do transakcji międzynarodowych: GOSKPLPW


Stałym klientom oferujemy 14-dniowy termin płatności po zawarciu stosownej umowy. Warunkiem podstawowym jest wypełnienie wniosku kredytowego i przedstawienie dokumentów firmy.

Prezentowane ceny są nominowane w PLN i nie zawierają 23% VAT. Ceny mogą ulec zmianie bez uprzedzenia - zależą od kursów dewiz i przepisów. Poziom dyskonta (upust cenowy) zależy od wielkości obrotów, warunków płatności i dostawy.

 

Co to jest faktura elektroniczna i jak ją otrzymać?

Copyright © 2004-2016 PRAXIS Invent Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa All rights reserved.